Video right

 

 

 

 

Intervjuji

Katja Fain: Po maminih stopinjah

Moj dolgoročni cilj je, da bi osvojila kolajne na Evropskih in Svetovnih prvenstvih ter tudi na olimpijskih igrah

Več

Maruša Mišmaš: Ko se odločiš, te nič ne ustavi

To je vodilo vrhunske mlade perspektivne atletinje Maruše Mišmaš, državne rekorderke v disciplini 3.000 m v teku čez zapreke in Hervisove ambasadorke. Pravzaprav gre za neusmiljeno dejstvo, ki na neprizanesljiv način predstavi resnico, obenem pa ohrabri vsakogar, ki ima sanje in voljo, da hodi po poti k cilju. Ne - ni lahke poti do velike zmage, ni bližnjic; je pa trda pot, ki je posledica tvoje odločitve.

Več

Fiilip Starič: V Hajduku ostaja slovenski pridih

Da je hrvaško nogometno prvenstvo vse bolj slovensko obrvano, je že znano. Največji pečat gotovo pušča Matjaž Kek, trener, ki z Rijeko že nekaj let počasi ruši prevlado zagrebškega Dinama. Neopaženo pa ni bilo niti delovanje Marjana Pušnika, ki je pol leta treniral splitski Hajduk.

Več
15 marec 2017

Luka Milec: Na motorju že od tretjega leta

Začetki Luke Mileca segajo v leto 2002, ko je gledal starejšega brata na motorju. Takrat si je tudi sam zaželel poskusiti. Želja ga je gnala, da je že pri dveh letih osvojil vožnjo s kolesom brez pomožnih koles. Leto kasneje pa se je že podil z motorjem po bližnjem travniku. »Sprva je bila to le zabava, pri šestih letih pa sem se udeležil prve uradne dirke. Takrat se je pokazalo, da imam talent in tako se je moja pot začela,« razloži Luka.

»Sprva je bil moj trener oče in vse smo financirali sami. Tako mladih voznikov je bilo takrat malo, zato je bilo težko trenirati na motokros progah, saj so jih zasedali odrasli vozniki. Prva leta so tako bili moji glavni treningi dirke v vseh okoliških državah. Ker se je hitro pokazalo, da spadam med boljše voznike, saj sem zmeraj posegal po visokih rezultatih (pri osmih letih sem bil vice prvak Srednje Evrope), so se starši odločili, da zame najamejo trenerja.« Dogovorili so se z nekdanjim motokrosistom Sebastjanom Kernom, ki je Luki postavil temelje in mu vlil veliko poguma. Sebastjan je imel službo, časovno usklajevanje je bilo oteženo in zato so po dveh letih prenehali sodelovati. »Tako me je pri trinajstih letih začel trenirati zelo uspešen slovenski motokrosist Roman Jelen. Z Romanom sva se odlično razumela, je imeniten trener z neverjetno osebnostjo. Bil mi je kot drugi oče. On je tisti, ki mi je odprl oči, me naučil odlične tehnike ter me je znal motivirati.« Kljub temu pa so se po treh letih razšli tudi z njim, saj se je Roman preselil v Brazilijo. »Šlo je za planirano selitev, zato me je zadnje pol leta naučil samostojnega razmišljanja, tako na progi kot v življenju. Še vedno pa imava stike po telefonu in mi pomaga, če ga potrebujem. Od njegovega odhoda sem ostal brez trenerja za tehniko na motorju, a vem, da mi je postavil dobre temelje, njegovo tehniko pa skušam le še izboljšati.« Za fizično pripravo skrbi Srđan Prodanović, ki je treninge prilagodil potrebam motokrosista. »Če vreme in čas dopuščata, naredim trening na motorju, ostale dni imam kondicijske treninge, en dan v tednu počivam. Letos sem imel mesec dni priprav na Sardiniji, saj so tam v januarju odlični pogoji za treninge na motorju.«

Šestnajstletnega dijaka drugega letnika Gimnazije Ptuj velikokrat vprašajo, če ima vzornika. Kljub temu, da so zanj vsi v nečem posebni, pove: »Sam skušam od vsakega takšnega voznika prevzeti najboljše stvari in jih uporabiti pri svoji vožnji. Seveda je velik idol Tim Gajser, saj je neverjetno, kaj je dosegel, glede na pogoje, ki jih nudi naša mala Slovenja. Rad pa bi omenil tudi Kena Roczena, ki je, kot Evropejec, šel v Ameriko in uspel premagati vso konkurenco.« V prihodnosti si želi priti v tovarniško ekipo, saj so tako pogoji najboljši. 

V posebno čast mu je bilo trikrat zastopati barve Slovenije na Pokalu narodov, a najbolj mu je v spominu ostala druga vožnja Svetovnega mladinskega prvenstva, kjer je v cilj prišel drugi, takoj za takratnim svetovnim prvakom. Na dirki v Superkrosu v Genovi je vozil pred 15.000 gledalci in prav tako končal drugi. Ti uspehi so mu prinesli tudi podporo sponzorjev, ki so večinoma iz Italije. »Najprej je bila to oprema, lani pa sem dobil italijansko ekipo APJ team, s katero imam sklenjeno pogodbo do leta 2018. Tako je del finančnega bremena (za motorje in potovanja) prevzela ekipa. Še zmeraj pa ogromno pomagata starša, ki mi, skupaj z bratom, na vseh dirkah stojita ob strani.«

Odkar ima ekipo, gre na oddaljene dirke z letalom, na tiste bližnje, do 1200 km, pa še zmeraj z avtodomom. »Dirke se odvijajo v soboto in nedeljo, zato moram na samem prizorišču biti že v petek popoldan. Ta dan je namenjen tudi počitku, ogledu proge in morebitnim nastavitvam na motorju. Posebnih običajev pred dirko nimam. Poskušam se čimbolj umiriti in zbrati, da odpeljem dirko kar se da sproščeno, saj v tem primeru naredim najmanj napak.«

Dosedanji uspehi:

• 4 x državni prvak Slovenije

• vice prvak Srednje Evrope

• prvak JZ Evrope

• 3.mesto Supercross Italija 125 ccm (in »rookie of the season«)

• 6.mesto na Svetovnem mladinskem prvenstvu